neděle 21. června 2015

Jarní pindy na Facebooku

Ano, žít se musí.
Velikonoční mazanec už mi syn nestačil upéct. Ne, že bych to nezvládl, ale nálada chyběla.
Sváteční oběd jsem si dal v restauraci v Brandýse nad Labem. Výborné kuře s velikonoční nádivkou.

2.4.2015
Sedím v DBK na Budějovicke. Oasa klidu se slušným vínem.
"Dobrý den, můžete mi věnovat 5 minut? Máte nějaký věrnostni program?"
Hlídám si věrně svou sklenku.
Půl hodiny před tím stejně slušný hlas v mobilu něco zkoumal.

Jak lze nepoužít slovník pana prezidenta?

19.4.2015
Přišel čas, kdy je dobré založit rodinu.


23.4.2015
Chrudim - nasedat, odjíždíme.


Mám chuť na oběd, hlad taky, ale hlavně chuť. Restaurace Bída v Chrudimi. Názvem odrazuje, z ulice to vypadá skoro na hernu, ale jsem zvědavej, tak čumím do dvorku, nedá mi a vlezu do hospody. Moc hezký. Poroučím si steak. Ten dělá dneska kdejakej patla, ale tohle bylo dílo. Nikoli ohřátá podešev, ale masíčko, které rozkouše bez problémů můj problematický chrup. Na voňavě upravených luskách, výborné, k tomu chleba, ale opravdu chleba, ne Babišův komisárek z Penamu. Za 99 Kč. K tomu kozlíka jedenáctku. Jestli takhle vypadá bída...

8.5.2015
Na Krásné vyhlídce bylo dnes krásně. Jen mi připadá, že snad vyrostla. Tři a půl kiláku od vlaku, tři a půl zpátky, mám z toho celodenní výlet, nohy necítím nebo spíš cítím až moc. Už se těším, až budu mladší a budu chodit jako dřív...



9.5.2015
Vedle zasvěcených diskuzí o politice je třeba se občas věnovat i kultuře.

To pivo vaří Tři sestry. Na staré sokolovně v Podolí s Vladimírem Zavadilem.

13.5.2015
Píšu blog a stanou se věci, přišel mi mail:
Dobrý den pane Víšek,

   omlouvám se, že Vás otravuji, ale koukala jsem na internet na nějaké 
stránky o hotelu Černý orel v Libochovicích a narazila jsem na Vaše stránky.
Píšete tam, že jste tam dost často chodil. A píšete tam i o tom, že tam 
bývaly na praxi holky z učňáku. Mohla bych se Vás prosím zeptat, v jakém 
období jste tam chodil? Nebo jestli neznáte z toho hotelu pana J.H.?
Víte, já totiž hledám svého biologického tátu a on měl pracovat v tomto 
hotelu údajně jako číšník. :-)


Děkuji Vám předem za informaci, s pozdravem  .....


Natíral jsem zábradlí na balkóně a v mých úctyhodných šedinách se objevila červená barva. Jako domácí kutil jsem propadl, s červenou makovicí můžu leda na diskotéku.

19.5.2015
To je PLZEŇ, děti, město piva.

21.5.2015
POZOR!

Dneska natírám hnědou barvou. Pokud by mě někdo hledal podle červených vlasů, má informace stejné staré jako jsou ve včerejších novinách.

22.5.2015
Docela dobrý víno měli... (Jičín)

Liguére...

27.5.2015
Až si pořídím hospodu, bude se jmenovat U RUMÍČKŮ

Zoufalý výkřik členů novinářské obce.

29.5.2015
Heslo pro dnešní den

1.6.2015
Každý den, mezi 13. a 15.hodinou usínám. Je úplně jedno, jestli jsem po obědě, hladový, střízlivý, opilý, vyspalý, u knížky, u zajímavého pořadu v rádiu. Usnu u kafe a mám vztek, protože mám rád kafe teplý. Přijde podvečer a moh bych skály lámat... no nebudu blbnout...
Hlavně nechci, aby mi to nějaký odborník začal vysvětlovat, chci mít něco nevysvětleného.

Jindřichův Hradec

6.6.2015


14.6.2015
Mezi asijskými stánky u Smíchovského nádraží pobíhá malý Vietnamec.
Menší než nejmenší.
S vážnou tváří nabízí.
Pane, nemáte klobouk, potřebujete klobouk.
Párkrát jsem se na něj usmál.
Včera, opět s vážnou tváří říká: "Pane, potřebujete boty."
"Ano, potřebuju boty, kalhoty, klobouky..."
Dál jsem se nedostal.
"Ano, potřebujete všechno!"

Shodil vážný výraz a rozchechtal se stejně jako já.



17.6.2015
Byl jsem tu letos poprvé. U Berešů, v nádražním bufetu v Lovosicích.
Půl hodiny času na přestup.
Mám zavedený rituál. 
Obložený chlebíček.
Říkám obložený, ne odložený.
Pivo.
Jeden karboš zabalit na cestu, stejně ho sežeru hned k tomu pivu.
Všechno špičkové.
Málem jsem nejel. ráno jsem měl chuť se ještě trochu vyválet.
Smůla, jakmile spánek začne být lehčí, pořád musím běhat na záchod.
Prej jsou na to léky, ale já si pletu přípravky na prostatu a na potenci, tak neberu nic.
Krásný den, průzračný vzduch, pěkné mraky, ne moc vedro, třebaže žízeň tvrdila opak.

Není foceno z lodi, ale z vlaku. Skrz sklo.


18.6.2015

A těšíme se na léto!



Žádné komentáře: