čtvrtek 1. března 2012

S Pošťákem na Buchlově

BUCHLOV 7.5.1979 při pochodu Čert alpinista, který pořádali ve Vlkoši (u Kyjova). Poslal mi to dnes Pošťák, to je ten zakuklený. Určitě se nemodlí, je to pohan. Ten, co na něj skoro obdivně čumí, jsem já. V síťovce nenesu nákup, nosil jsem ji místo batohu. Předtím jsem používal léta, po vzoru dávné kamarádky Jitky Havlové, hadrovou tašku, ale ztratil jsem ji, vzal jsem si jednou síťovku, kdekdo se... mi smál. Chtěl jsem udělat lidem radost, spíš jsem se předváděl, hodně dlouho jsem ji používal, snad jsem neměl jen jednu. Byla šikovná? Malé věci propadávaly, ale co bych neudělal pro image. Pokud se zdá někomu z dnešních dálkoplazů naše oblečení jaksi mimo mísu, tak se pobavte. Měli jsme v nohách asi 75 km, ani kousek jsme nejeli autobusem. myslím, že v tomhle oblečení by nás do něj ani nepustili.


Facebook - Víškovy střípky z DP

Žádné komentáře: