neděle 23. ledna 2011

Pohledy z Vyšehradu

Nuselské údolí jsem před týdnem ofotil kolem dokola. Ale našel jsem takové fotky, že jsem neodolal, A když už jsem se vyštrachal na Vyšehrad....




Odložil jsem dříve několik fotek z prostoru pod Karlovem, ale tuhle jsem vyšťáral na adrese: http://www.fotohistorie.cz/
Konec 19.století.



Tahle fotka z doby, kdy vyrůstala nová výstavba v Nuselském údolí. Minule jsem fotil z vyšehradských hradeb celkem 3 srovnání.
Starou fotku jsem našel na adrese: http://www.fotohistorie.cz/




Pohled z vyšehradských hradeb na Podolí už jsem srovnával. Ovšem to byla jen část přístavu, a hlavně nábřeží. Tady je pohled přes budovu Yacht klubu, je vidět Schwarzenberský ostrov (dnes Veslařský), Vltava, Podolí a v dáli Braník.
Stará fotografie byla okopírovaná z publikace Praha 4 (Městská část Praha 4, 2001)



Libušina ulice
Když už jsem byl na Vyšehradě, porovnal jsem stav Libušiny ulice pod hradbami. Pavlačový dům zřejmě vadil rozšíření ulice, místo něho jsme postavili fešáckou plechovou ohradu. Prostor pod Vyšehradem znám léta létoucí, ale teprve při porovnání jsem zjistil, jak mnoho bylo území ublíženo. Vyšehrad je krásný, ale podhradí není ani chudé. Není žádné.
Stará fotka byla okopírovaná z publikace Zmizelá Praha 4 (Paseka, 2002)





Facebook – Srovnávací fotky






Žádné komentáře: