čtvrtek 28. října 2010

Obrázky z Českého Krumlova

Kamarád Milan z Českého Krumlova mě pozval na oslavu svých šedesátin, kterou uspořádal na Kleti (1084m). Při té příležitosti mi připravil spoustu historických fotek z Českého Krumlova. Neměli jsme příliš času, přesto mě stačil navést na místa, odkud asi bylo foceno a předkládám výsledek.

Kromě fotky z povodně v roce 1929 nejsou ty staré záběry datovány. Přesto si myslím, že krásně ukazují změny ve městě. Byl jsem tu v roce 1969, plno smradu z Vltavy, díky splaškám z papírny ve Větřní. Město bylo omšelé, třebaže nádherné.

Nekomentuji fotky, dost se povedlo, něco třeba ne. Turistický ruch, tak strašně stejný jako v celém širém světě, je daní, ale zároveň skýtá obživu mnoha obyvatel města.

Škoda, že jsem sem nepřijel nejen na jeden den, třeba jindy.

Kleť neleží na území Českého Krumlova, ale jaksi k němu patří. O oslavě narozenin jsem již psal na svém profilu. Nedalo mi to a dvě porovnání jsem přiložil.

Ještě na závěr, sedačková lanovka měla výluku, přesto v neděli v devět hodin byla chata na Kleti našlapaná, nebylo si kam sednout. Snad tu lidi nejsou líní...































Facebook - Srovnávací fotky













Žádné komentáře: