středa 6. října 2010

Důchodová reforma

Někdy člověka napadají perly. Už se řítím za Kalouskem. Je mladší, musí se se mnou bavit. Lidovec. Bejvalej.
Prostředky na důchody budou furt stejný. Když bude jenom jeden důchodce, bere všechno!
Je to blbá myšlenka? Je mi 67, co ode mne může kdo čekat?
Každej měsíc se vyhlásí suma a bude na důchodcích, jak se s prachama vypořádaj. Jsem přesvědčený že se průměrný důchod zvýší. Už vidim ty oslavy, když v domově důchodců (nebo seniorů, jak kdo chce) jeden umře. Já a moji vrstevníci nebudou pospávat u přiblblých seriálů, budou se těšit, že ministerstvo financí vyhlásí sumu. Jako na tah sportky. Život bude pestřejší.
Zapíchnu souseda, toho blbce, a zvedne se okamžitě průměrný důchod! Důchodci se budou navzájem vraždit. Přirozený výběr!
Že tyhle moje plky jsou divný? Asi jo, ale zas, pokud se podíváme na některé zákony...
Já tu plácám úplně zadarmo, naši zákonodárci to úplně zadarmo nedělají.



Facebook - Václav Víšek

Žádné komentáře: