sobota 17. dubna 2010

Berounka

Sluníčka bylo dneska hodně. V chládku to docela foukalo, na kolo ideální. Podle Berounky jsem jel do Zadní Třebaně. Nádražní knajpa, akorát pro mě. Sedává se tu venku, dnes asi lidem byla fakt zimička.

Přes koleje přejížděla skupina cyklistů. Nemá se to, je tu podchod, ale nebudu hrozit prstem, také jsem tu už přejížděl. Poslední ze skupiny, mladá holka, přejela koleje, za pár vteřin projel rychlík. Šel mi mráz po zádech. Smála se tomu, že se nerozhlédla. Spíš měla mít radost, že žije. Už asi budu chodit vždycky podchodem.

17.duben, letos teprve vyráží zlatý déšť. Někde moc opatrně, jakoby se rozhlížel, jestli se neobjeví děda Mráz. Už by měl chrápat, dědek.

Pro radost jsem si chtěl vyfotit nějaké rozkvetlé stromy, hledat jsem musel.

62 km jsem ujel, heč.


nebo





Facebook – Václav Víšek

Žádné komentáře: