čtvrtek 29. října 2009

Má to smysl?

Probuzení do ufňukanýho rána. Ještě, že mám internet. Za chvíli lituju, že jsem se vzbudil. Podívám se na blogy, kde existuju. Čtu články jiných blogerů, čtu i příspěvky čtenářů. Tolik zloby u některých "diskutujích". Tihle by chtěli dávat rady, jak náš stát zorganizovat, aby vše klapalo podle..? Ano, podle nich, protože jen oni jsou ti geniální, kteří vždy vědí, co je správné. Většinu života mi někdo chtěl určovat, co je správné, kašlu už na samozvané rádce.
Často jsou to lidé vysokoškolsky vzdělaní. Ukazují, že křupanství se nevyhýbá ani těmto intelektuálům(?). Vyjadřováním jsou na úrovni fotbalových fanoušků, kteří po deseti pivech rozebírají Na růžku, jestli je lepší Sparta, Slávie nebo Baník. Jenže ti fotbaloví odborníci se z piv vyspí, bude je bolet šiška a budou se druhý den sami sobě smát, jak jsou blbí. Dokážou to ti vzdělaní diskutující, pro něž je gramatika sprosté slovo? Mají přece maturitu z češtiny. Nebo už se opravdu dá papír na to, že jsem vzdělanej, koupit nejen v Plzni?
Co si takhle zkusit vyslechnout názor druhého, říci svůj, zjistit, že jeden druhého těžko přesvědčí a nechat se navzájem žít? Protože ve většině případů jde o úplné hovadiny.
Možná je lepší, že si léčí svoje mindráky u monitoru počítače, zalezlí doma se svou zlobou. Venku by mohli udělat moc škody.
Myslím, že už jsem věnoval těmto nulám až moc času. Asi nemá smysl se zabývat se nesmyslem. Venku tak krásně prší a hřiby už neporostou, Vánoce jsou na krku.

Žádné komentáře: